VojvodinaCafe - Trećina Novosađana Frušku goru poseti samo jednom godišnje
    • Koliko često Novosađani posećuju Frušku goru?

      Turistički simbol Novog Sada je Petrovaradinska tvrđava, a 28 odsto građana Frušku goru posećuje jednom godišnje, dok 13 odsto nikada ne ide u tom pravcu, pokazala je anketa koja se našla u izveštaju Turističke organizacije Novog Sada za 2015. godinu. TONS je anketu sproveo na području novosadske opštine u nameri da vidi u kojem pravcu treba da se razvija turizam Novog Sada, pa je tako saznao da festival Egzit kao simbol Novog Sada vidi 5,4 odsto ispitanika, od ukupno anketiranih 1.200 građana, prenosi 021.rs.



      Za žitelje Novog Sada s prigradskim mestima potom kao simboli grada slede centar Novog Sada s 4,7 odsto glasova, zatim Dunav, kej i Štrand.

      I dok ovdašnji građani ne vide u Fruškoj gori top-destinaciju, istraživanja TONS-a kažu da strani turisti od svih ponuđenih izleta u okolinu grada žele da posete baš Frušku goru zbog prirodnih lepota i 16 manastira. Istovremeno, anketa je pokazala da je omiljena gradska manifestacija Egzit (22 odsto), zatim Zmajeve dečje igre (19), Festival uličnih svirača (15), Poljoprivredni sajam (14,7 odsto)...

      Ukupno 85 odsto ispitanika smatra da su novogodišnji i božićni praznici važni za razvoj turizma, i to su uglavnom stariji od 45 godina, sa neformalnim zaposlenjem. Čak 91 odsto njih misli da je povodom tih praznovanja potrebno organizovati manifestacije s uličnim prodajnim izložbama, programima za decu, koncertima...

      U 2015. godini na sva tri pristana u gradu bilo je ukupno 287 brodova s 32.000 putnika. Od boravišne takse TONS je zaradio 27,3 miliona dinara, a planirao je iznos od 28,5 miliona.
      Komentara Pošaljite komentar

      Kliknite ovde da biste se ulogovali

      3+7 (rezultat upiši slovima)