spucas li se ti na autoputu sa 120+ nece ti pomici nikakav auto cak da ti je 10-ti airbag u du.etu ne pomaze brzina ubija paznja koncentracija itd. bitna je dok vozis u okvirima dozvoljene brzinesto je brzina veca ti elementi su sve manje bitniji ti mozes da pricepis gas ali sa tim nisi povisio nivo koncentracije i nereagujes brze naprotiv u odnosu na brzinu reagujes sporijea da se uporedjuju posledice udesa pri gore navedenim brzinama je nepotrebno to mozes i sam da izracunas
Do I feel lucky ? Well,do ya ?
Koja je verovatnoća da se slupa dobar auto naspram fiće npr?
Loš automobil je opasnost na putu i za one u njemu,a i za druge učesnike u saobraćaju,120 je ograničenje zvanično na autoputevima,120 nije 200,pa da ne možeš da usporiš i odreaguješ uostalom,moraš stvarno da budeš baksuz da ti se nešto dogodi
Kad budemo razmisljali svi, ali uvek ce biti pojedinaca koji ce duvati uz vetar.
Zato nam tako i ide,kukamo i jadikujemo na sve, za sve nam je neko kriv, a ne polazimo od sebe.
Hrvatska je donela ovaj zakon pre par godina.
Tad mi je bio rigorozan.Predjes li i nekoliko kilometara prekoracenja u selima gde
krave ide drumom,ugrozavas saobracaj, sledi ti kazna od nekoliko "tisuca kuna"
plus kazneni poeni,pa ti vidi, hoces li opet.
Jesam za ovaj zakon, zbog raznoraznih manijaka koji divljaju centrom u dva popodne kao da su na trkama.
Zbog dece, koja stradaju i na pesackim prelazima.
Suzbice se bar broj ludih i nesavesnih vozaca.
...bezveze se prepucavate, kao i svaki zakon, nekome će se svideti više , nekome manje, i da je idealan, svakako nije, mada smatram da ce biti amandmana i da ce se neki propusti jos poboljsati...
...licno meni, smeta sto smanjuju brzinu sa 60 na 50 u naseljenim mestima, posebno zbog toga sto je u manje preglednim mestima ona svakako 50, negde i 40... mada, spustanje brzine na tako kratku deonicu ne bi trebalo da bude problem... druga stvar sto je po meni potpuno beskorisna je upotreba svatla i u toku dana, jer to ima smisla jedino u uslovima smanjene vidljivosti, a tada svi savesni vozaci svejedno drze ista ukljucena... sto je povezano sa kulturom koju su sami stekli u voznji... treca stvar je alkohol, ja bih ga sveo na apsolutnu nulu...
...sve ostalo je dosta korektno ako se bude primenjivalo na pravi način, a ne "vrebanjem" na dobro poznatim mestima, nego na mestima gde ta kontrola zaista ima smisla, posebno noću, uvesti redovne kontrole sto vise ucesnika u saobracaju, rutinske, nasumicne, svejedno, jer definitivno najviše ljudi gine u bahaćenju posle nocnih pijanki...
...i zaboravih, mnogo vise treba obratiti paznju na kaznjavanje drugih ucesnika u saobracaju, kao što su pešaci i motociklisti, oni su takođe izvor opasnosti, i tu smatram da je zakon los, jer vozaci imaju mnogo vecu odgovornost i za ono za sta realno nisu krivi...
Koje?
Hajde, konačno izvrni svoje argumente i reci zašto si protiv.
Ja sam bila u sobi za reanimaciju i videla moju drugaricu posle saobraćajke. Tada još niko nije znao da li će preživeti. A spucao ih je idiot koji se nije pridržavao saobraćajnih pravila. Nisu bili u fići, naproti, u dobrim kolima su bili, a ipak rezultat je bio: jedna poginula, jedna trajni invalid, troje sa ozbiljnim povredama.
A da pitamo njih da li su protiv kaznenih poena?
... Ko nije drvo razumeo prvo, pa tek onda sadio, taj nije ništa uradio... I, shvatiće, kad-tad, da ne zna šta je hlad....
ja mislim da je teorija naseg kOlege UprolazU,da ako se woZish u recimo najnowijem mercedesU,preziwljawas 100%,besmrtan si,a ako si u nekim jeftinijim kolima,ti si mrtaw cowjek swe je mOguce,ali on to widim apostrofira do kraja..
kako je mudar
Maksimalna dozvoljena brzina u SR Srbiji je 120 km/h....
Zabraniti uvoz vozila koja mogu postizati veće brzine od zakonom propisane...rešen problem...
Uvoziti vozila koja, kao F1, imaju limitator( za vožnju kroz pit stop)...sve se ekektronski da rešiti...
dakle, vozilo kome je ugradjena kamera prepoznaje znake postavljene pored puta, informaciju šalje računaru, koji je obradjuje i dalje, šalje signal motoru ,ili čemu već, koji se ponaša po zadatim i unapred programiranim parametrima....
i kamere svuda,naravno
Zakon i jeste da se poštuje. I da kreneš prvo od sebe. I to treba tako da se gleda, a ne princip - Pera i Žika ga se ne pridržavaju, neću ni ja.
Ali, mislim da to više ima veze sa postojanjem savesti ljudi, a to se (na žalost) ne stiče kaznenim poenima nego vaspitanjem...
I da, jesam za ovaj zakon, jer će možda neke vozače malo ''prodrmati'' da sledeći put malo promisle o svojim postupcima...
Проблем је у томе што сваки закон, сваки пропис, само законодавство, посебно прекршајно и кривично, имају неке своје принципе, своја правила... од којих је једно начело праведности и сразмерности.
Закон о безбедности саобраћаја не служи томе да те пандури чекају у заседама и наплаћују ти казне за ситнице и будалаштине.
Нико овде не говори да су поступци пандура били незаконити. Већ да су идиотски, непотребни, бесмислени, да реагују где не треба а реагују где треба.
Није противзаконито износити такве примедбе.
Што се тиче Хрватске, пре пар дана сам прошао од Илока до Славонског Брода, патрола полиције је била само на једном месту, неком селу од Илока према Вуковару, и нигде више. Села су углавном била пуста у по бела дана, радним даном, и ограничење сам поштовао тамо где је то било потребно.
За землю родную не на жизнь а на смерть
Воевал с врагами Володимир князь
Многая лета
Многая лета
Многая лета
Русской земле
Ne slažemo se zato što ja mislim da hoće poslužiti većoj sigurnosti u saobraćaju, zbog gomile nesavesnih vozača i majmuna koji nemaju svest o tome šta znači volan u rukama i dete u kolima i saobraćajna kultura i zbog istripovanih "vrsnih drajvera" koji nisu svesni da ne mogu uvek bezbedno da ukoče, ne slažemo se zato što ja ne znam unapred kako će se sprovoditi zakon, a ti znaš, i što bih volela to da vidim, zbog toga što mi se dopada što će i murija biti rigorozno sankcionisana, kako kažu, i ostajaće bez posla, zbog toga što su svuda u svetu paprene kazne naterale i majmune i da stave prst na čelo, zbog toga što bih volela odmah sutra da paklica cigareta bude 500 kinti, bez da saosećam sa narodom kome je pušenje jedini luksuz i zabava, a sve neki dobri, obični ljudi.
Zbog toga što nemam šta da se tangiram ako imam svest i savest.
Mislim da sam na temi napisala dovoljno, to o sprovođenju bez razlike možeš prilepiti na svaku temu, pa ja ne znam koji će nam bolji zakoni. Ovaj su spremali 6 godina, kako sam razumela, bez obzira što postoji stari zakon.
Nije bitna tvoja politička orijentacija, već to što po pravilu izvrćeš reči u nešto što nije rečeno a zatim se braniš od toga, za to si maher i ja ne sumnjam da ćeš ti uvek sve lepo da obrazložiš Tako na primer niko nije rekao da nije bitno što će se zakon loše sprovoditi, nego samo da treba da poštuješ pravila, naravno da je bitno sprovođenje, ali to ne znači da je dosadašnji zakon obavezno bio dobar, ili da ne treba uvoditi novi. Meni je dobar, a poeni su mi odlični.
Ti onda Yosso nemoj da poštuješ brzinu, ja ću da ti držim fige i dalje da kočiš kako treba po mraku, i spremi se da platiš kaznu kad te uhvate, s tim što ne znam što oni koji pretiču preko pune i u krivini i usecima ne smanjuju brzinu uopšte misle da treba na temi da pišu ili određuju šta je tu važno ili nije.Наравно да има смисла пазити на брзину. Али нема смисла поштовати ограничење у свакој селендри.
И нема смисла да полиција не стоји тамо где је најпотребније поштовање брзине, већ обично стоји по неким чукама, кривинама, усецима и сл, где може да ухвати највише возача. Па дал је њихова сврха да саобраћај буде што безбеднији или да наплате што више казни? Није битно што се јурца око школе, битно је ухватити неког код неке кривине где неће видети пандуре. Да стоје поред школе, сви би споро возили - па коме је то циљ? Циљ је наплатити казне...
Sa ostalim delom se apsolutno slažem, tako je bilo. Vozi normalnom brzinom i pored škole i u krivini i videćemo rezultate.
Gaa wiin daa-aangoshkigaazo ahaw enaabiyaan gaa-inaabid
Da li su stavili u zakon stavku da sve pare od kazni ide za popravku puteva?
Verovatno nisu.
P'da, put Beograd - Novi Sad je do yaya bezbedan
Ako stigneš bez većeg stresa od truckanja-super!
Što se tiče bodovanja i kazni što kaže yossa sve je u rukama onih koji zakon sprovode...čak i rupe!
Čitaj šta sam pisao pa ćeš možda i shvatiti,u napisanom su(ako izuzmeš par prepucavanja sa komšijom koji mi objašnjava kako je taj zakon dobar,a u njegovoj državi u sezoni putevi odlični,radari snimaju,policajci ti gumu menjaju kad pukne/desilo se,nisam verovao očima/)
i tako,šta ću ja što čim kažeš ne,šupalj je,odma svi napadnu na tebe kako možeš i kako moraš da se menjaš...
Imam brze pruge,kompozicije za automobile na većim udaljenostima?Ne,ima mali milion pružnih prelaza bez rampi,grana koje štrče na putu a nema ko da ih iseče,krivina sa kontranagibom,ali ono,što bi uštedeo sat vremena na većoj razdaljini kad mogu da idem 40km/h dugooo,dugooo,pa onda dignem na 50 malo,pa semafor,pa krivina...pa mi se nabije kamion između naselja,pa salva trubljenja što ne obilaziš a gužva iz kontra pravca,pa lom idiota koji mi uleću u makazice ako su oni iza kamiona iz suprotnog pravca recimo...da,da ne zaboravim,ako se rešiš da ideš noću pa te iz žbunja zaustavi zbog pišljivih 10-20km/h...a o ograničenjima zbog škola da ne pričamo,pa te klepi u 3h ujutro,ugrozio sam decu?wtf???
I da se razumemo,ne mora u 3h ujutro da se ide iz noćnog života i sl. sranja,možda je bolje prevaliti veći put u vreme smanjenog saobraćaja...uostalom što reko lav,nekom se sviđa,nekom ne,meni se ne sviđa nikako,ne znači da nema dobrih strana,ali malo
elektroniku su Svedjani primenili u praksinaime tamo su kamere sa senzorima ...postavljene pored puta moze biti autoput obican put itd svugde su postavljene vozis li prebrzo u postanskom sanducetu te ceka koverta sa fotografijom auta ispisan datum vreme i brzina koju si prekoracio posto se kamere aktiviraju pri prekoracenju dozvoljene brzinesljakaju 365 dana u godini 24casa na dan u svim vremenskim prilikama naravno uz fotografiju u koverti je uplatnica sa vec upisanom sumom koju treba da uplatismedjutim raja ko rajaodmah izracunala da se moze voziti brzo izmedju dve kamerevlasti su to brzo procitalepa su napunile kamere sa jacim softwareu principu sad kamere saradjuju jedna sa drugom pa lako mogu izracunati brzinu kojom se krece vozilo izmedju dve kamere za utehu je ostalo da mozes biti kaznjen samo 2x u 24 casa a za 3 prekrsajsledi oduzimanje dozvole i poziv kod psihijatra ...iz zejebacije kamere zovu ...Robocap
Do I feel lucky ? Well,do ya ?