Revolucija - Bliski Istok, Severna Afrika,...
Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 15 od ukupno 32
  1. #1

    Revolucija - Bliski Istok, Severna Afrika,...

    Poslednjih dana pratim intenzivno šta se dešava na Bliskom Istoku i Severnoj Africi i jako mi smeta što naši mediji šturo izveštavaju o po mom mišljenju istorijskom dogadjaju. Nije da nema informacija, nego je sve to nedovoljno i meni se čini površno izveštavanje. Moram priznati da sam laik u bliskoistočnim odnosima i spoljnoj politici, ali mi je uvek drago kad neki narod pokušava da se oslobodi diktature, ma kakva diktatura bila.
    Kakvo je vaše mišljenje o ovom revolucionarnom talasu?
    Meni je strogo zabranjeno da stavljam te u pesmu...

    Bane Krstić

      Vrh

  2. #2

    Odgovor: Revolucija - Bliski Istok, Severna Afrika,...

    Почело је због сиромаштва, лоповлука, корупције... међутим, после Египта, Туниса... дошао је ред на Либију.
    Видимо да су наши "Отпораши" ишли и у Египат, а знамо да њихова путовања организује туристичка агенција из Ленглија, Вирџинија.
    А Либија... ни глади ни сиромаштва, све им је Гадафи дао, и хоп, ето ти "народа" који заузима градове, пола земље, брани се од Гадафијевих плаћеника, борбених авиона... а нико не зна ни ко је у тој опозицији, која странка, који људи... ето, тек тако ниоткуда искочио народ, узео оружје и заузео земљу... сумњиво само тако.
    А у режимима пријатељским Америци ништа - Бахрајн нешто мало, али неуспешно, Сауди Арабија, УАЕ, Катар, Јордан, Мароко... скоро ништа. ЦИА снајка ЦИА...
    За землю родную не на жизнь а на смерть
    Воевал с врагами Володимир князь
    Многая лета
    Многая лета
    Многая лета
    Русской земле
      Vrh

  3. #3

    Odgovor: Revolucija - Bliski Istok, Severna Afrika,...

    Jeste ni gladna ni siromašna, al trpeti general kretena sa svitom 40 godina , meni liči na dobar razlog.
    Samo da su naderali, bogami jesu. Neće se to završiti ni brzo ni lako.