Možete li da budete tajni agent?
Prikaz rezultata 1 do 9 od ukupno 9

Možete li da budete tajni agent?

http://www.dailymail.co.uk/pages/qui...in_page_id=711

Thinking of a career change? You're a strong candidate for the Secret Intelligence Service!
    Ako vam deluje da je sve u redu, nešto vam je promaklo.

Odgovor: Možete li da budete tajni agent?

You are a James Bond wannabe
    You're a bit of a secret service cliche. You love the films and the gadgets but would probably hate the reality of old fashioned subterfuge!

You're a bit of a secret service cliche. You love the films and the gadgets but would probably hate the reality of old fashioned subterfuge!

Ja sam izbegavala odgovore koje bi James Bond dao. Nisam mogla svuda, jer sam se negde poklapala sa njim, ali uglavnom. Tako da sam:

You are a secret agent
    Thinking of a career change? You're a strong candidate for the Secret Intelligence Service!
    Gaa wiin daa-aangoshkigaazo ahaw enaabiyaan gaa-inaabid

You are a secret agent
    ... Ko nije drvo razumeo prvo, pa tek onda sadio, taj nije ništa uradio... I, shvatiće, kad-tad, da ne zna šta je hlad....

You are a secret agent

Thinking of a carer change?
    You are a strong canidate for
    the Secret Intelegence Service!
    nomen est omen

Y
    ou're a bit of a secret service cliche. You love the films and the gadgets but would probably hate the reality of old fashioned subterfuge!
    "...There is a crack in everything. That's how the light gets in..."

Volim je od štala do neba, od blata do pšenice, toplu od ciganskih gudala i blagdanskih očenaša, vršidbenu i zadušničku, smeđu kao devojačke pletenice, tu zemlju čardaša, čaša i bezemljaša ...tu Vojvodinu bogomojačku, i bezbožničku, i ivnsku, belju od jaganjaca, crnju od paljevina, tu Vojvodinu svetonikoljsku, velikogospojinsku...

Slične teme

1. Šta biste voleli da budete u sledećem životu?
    Autor SQUAW u forumu Parapsihologija
    Odgovora: 142
    Poslednja poruka: 02.02.2015, 13:54

Tagovi za ovu temu

Vaš status

• Ne možete pokrenuti novu temu.
  • Ne možete poslati odgovor.
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoje poruke
  •