Obozavam da gledam filmove tako da je spisak omiljenih poduzi ali evo da izdvojim par njih:
The Green Mile
The Long Kiss Goodnight
Dumb & Dumber
A Night at the Roxbury
Taken ......
Obozavam da gledam filmove tako da je spisak omiljenih poduzi ali evo da izdvojim par njih:
The Green Mile
The Long Kiss Goodnight
Dumb & Dumber
A Night at the Roxbury
Taken ......
If you are not willing to risk the unusual, you have to settle for the ordinary
Pulp Fiction -Tarantino-
Meni je strogo zabranjeno da stavljam te u pesmu...
Bane Krstić
'Duga mrachna noc'
'A Beautiful mind'
'American history X'
'Pijanista'
'La Vita E Bella' - uh, ovdje ridam cijeli komshiluk me chuje
'Modigliani'
'American Psyho'
'Posejdon'
'The painted veil'
'Saw I, II, III, IV, V'
'Sjaj'
'The others'
'Kralj Artur'...
'24th Day'
Editovacu ja ovo, 100%
'Ako vam se neka ptica posere na glavu, obrišite se diskretno i pravite se ludi, kao i uvek kad su vas posrali.' - čika Dušan Radović
La Vita E Bella
Le fabuleux destin d'Amlie Poulain
The Man Who Would Be King
Zorba the Greek
i jos dosta njih...
nemam obične sreće i nemam obične grehove
Meni su najdraži partizanski filmovi. Bitka kod Neretve, Sutjeska i U gori raste zelen bor ,Maršal, a serija Otpisani i Kuda idu divlje svinje , Kapelski krijesovi. Trebalo bi češče ponovo da se prikazuju svi partizanski filmovi i serije da se prisječamo slavne narodno-oslobodilačke borbe i pobjede naše slavne JNA nad nacizmom , fašizmom i prokletim ustašama. Živi vječno komunizam i majka Jugoslavija i voljeni drug predsednik maršal Josip Broz Tito.
" Mostovi okruga Medison", Boja Purpura","Vrelina"....omiljeni...
Poruku je izmenio Bombica, 07.10.2009 u 11:59
Mnoge mrzimo bez ikakvih razloga, a da ih zavolimo, tražimo čvrste razloge!
Kosa - najbolji mjuzikl ikada, a verovatno i jedan od najboljih filmova svih vremena generalno...
Cudesna sudbina Amelije Pulen - mislim da evropski filmovi imaju mnogo vecu umetnicku vrednost i velika je steta sto ih Amerika potiskuje svojom komercijalom
Zivot je lep - retko koji film mi je ostavio bas ovako jak utisak...Opet Evropa.. Sjajan fim, fenomenalan!
Prohujalo s vihorom - stvarno kvalitet
I moram izdvojiti dva filma koja su obelezila moj tinejdzerski zivot...Sa ove distance, ti filmovi mozda nemaju takav znacaj koliki sam im tada pridavala, ali ih ipak ne mogu zaboraviti obzirom da sam ih gledala skoro svaki dan na video rekorderu
Prljavi ples
Veliko plavetnilo
pre neku noc uvatim na tv-u ''21'' sa Patsy Kensit ....
mnogo sam volela taj film .... i bila tih godina kad se poJaviJo .... i ona mi je totalna mrak riba .... i bila udata za pJevacha Simple Minds-a....
dodala bih i ''Veliko Plavetnilo''....oTkid totalni....i preporuka za Maski ako niJe gledala....
jedan od prvih fimova Jean Reno-a ..... i u glavnoJ ulozi Jean-Marc Barr :dijeonajsmajlishtomucurebale:
aneks....
nashla sliku sa snimanja....'88....sineeeeeee
Poruku je izmenio Bombica, 26.10.2009 u 10:42 Razlog: uzastopne poruke
- Bad Boys I i II
- Coolrunnings
Nije svako ko luta izgubljen..
Nadam se da ne mora samo jedan film da se izdvoji
Na prvom mestu je "Kula od karata".
On mi je ostao upecatljiv zbog fabule, dobrog glumackog para ( Tomi Li Dzons i Ketlin Tarner) i uzbudljive muzike (to su oni instrumentali tj. muzika sa Anda).
Omiljena mi je zavrsna scena i rasplet radnje.....kao i scena kad je devojcica kod doktora; kada je sebe tako obojila, da se stopila sa pozadinom drveta. (ko je gledao - kapira koja je to scena ).
Moram da spomenem i sledece filmove:
Zelena milja
Visoke potpetice
Duh
Kad jaganjci utihnu
Mi nismo andjeli 1
Dan nezavisnosti
Neki to vole vruce
Saputanje na jastuku
Bekstvo iz Sosenka
Lov na zeleni dijamant
Indijana Dzons
Zivot je lep
........
.......
.......
Malo sam se zabrojala.....
Jesen u Njujorku
Lajanje na zvezde
...Postoje u nama neke neprevodive dubine...
...Postoje u nama neke stvari neprevodive u reci...
...Ne znam...
redosled nebitan,svi su mi omiljeni i moglabih da ih gledam u svako doba:
Delikatesna radnja - francuski,jedan od najludjih filmova koje sam gledala
Amelija Pulen - francuski,zbog mastovitosti,sitnica koje je reditelj umeo da zapazi i naglasi,kolorita,odabira glumaca,muzike,svega
Varljivo sunce - ruski,mozda najbolji film Nikite Mihalkova,ostavio me uzdrmanu do temelja
Violinista na krovu,mjuzikl o Jevrejima,fenomalna muzika
Bagdad kafe -
Hotel od milion dolara,Vima Vendersa...sumanuta prica,Mel Gibson koji me je iznenAdio
Kad je Hari sreo Sali - volim taj film od prvog gledanja
Neki to vole vruce - Merlinka je bila odlicna komicarka,Dzek Lemon savrsen
Kika,Visoke potpetice,Zlatna jaja......
inace volim evropski film...dopao mi se ,recimo,Kuhinjske price....cudan film o drzavnom projektu Svedske sedamdesetih ili osamdesetih godina proslog veka....volim te male kinematografije....
Ploviti se mora i bez broda ..