Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 15 od ukupno 34
  1. #1

    Taxi prevoz u Novom Sadu

    Novosadski taksisti su ponovo povećali cene svojih usluga, tako da kilometar vožnje po gradu košta oko 40 dinara, a start od 25 do 35 dinara. Odluka o poskupljenju kilometra za oko pet dinara, odnosno starta za deset dinara, doneta je tokom vikenda i već su počela da ga primenjuju sva udruženja i taksi preduzeća.

    Ovo je drugo ovogodišnje poskupljenje taksi usluga, pošto je u februaru cena starta i kilometra povećana za pet dinara. Taksisti kažu da su bili prinuđeni da ponovo povećaju cenu vožnje, jer troškovi života rastu, a i gorivo stalno poskupljuje.

    - Cene taksija se dugo nisu menjale, povećale su se sve cene na malo, a i inflacija je više od prognozirane. Morali smo da idemo na ovu nepopularnu meru, ali bila je ugrožena egzistencija vozača, pri čemu se najavljuje i novo povećanje cene goriva - kaže Marko Stevanović, menadžer „Našeg taksija“.
    Novosadski taksisti pre poskupljenja u februaru skoro tri godine nisu povećavali cene. Razlog za to je, kako su naveli, bila nemogućnost dogovora između taksi udruženja. Procenjuje se da u gradu ima 3.000 do 4.000 taksija, iako je gradskom odlukom propisano da ih ukupno bude oko 1.500.

    Blic


    Ja mislim da je taxi u Novom Sadu i dalje najjeftiniji
    Volim je od štala do neba, od blata do pšenice, toplu od ciganskih gudala i blagdanskih očenaša, vršidbenu i zadušničku, smeđu kao devojačke pletenice, tu zemlju čardaša, čaša i bezemljaša ...tu Vojvodinu bogomojačku, i bezbožničku, i ivnsku, belju od jaganjaca, crnju od paljevina, tu Vojvodinu svetonikoljsku, velikogospojinsku...

  2. #2

    Odgovor: Kilometar vožnje taksijem 40 dinara

    Jeftin je i u drugim gradovima.
    S obzirom da za prosecno vozilo od 12000 EUR i 100 000 km amortizacije izadje oko 20 din po kilometru troska, a gde su tu jos porezi, dadzbine i zarada.

    Znaci ostaje oko 15 din/km za zaradu...

    Za neto dnevnicu taksista mora da predje dnevno oko 100 km...
    Nije laka zarada ni ovako...

    Ja ne bi vozio sa tim uslovima... Moja kilometraza bi morao biti bar 70din/km...
    Ali ko bi to platio?
    Gospodine, vase dete se plazi na mene!

  3. #3

    Odgovor: Taxi prevoz u Novom Sadu

    Divlji linijski taksisti oštetili državu za bar 7 miliona evra

    Bubnjević za 24 sata ističe da je Grad odlučan u borbi protiv divljih taksista....
    Na više lokacija u Novom Sadu redovno rade linijski taksisti koji prevoze putnike do pojedinih vojvođanskih mesta po cenama autobuskih karata, pa čak i jeftinije. Vest bi bila dobra da ti prevoznici ne rade nelegalno, pa su autobuski prevoznici pokrenuli inicijativu za njihovo uklanjanje sa stajališta.



    PISMO - Predsednik Sindikata zaposlenih u saobraćaju Milanko Grbić kaže za 24 sata kako je u poslednje tri godine država zbog taksiranja na crno, prema procenama, izgubila i do sedam miliona evra. On kaže da dosadašnja borba za suzbijanje rada divljih linijskih taksista nije dala dobre rezultate.
    - Pre dva meseca smo se obratili brojnim republičkim ministarstvima povodom ovog problema i oformljen je svojevrsni tim koji je u prethodnom periodu organizovao nekoliko akcija po Vojvodini. Pojedina vozila su oduzeta, kao i registarske tablice, ali to nije ni blizu dovoljnog, budući da se taksisti, po eventualnom plaćanju kazne, vraćaju na posao - kaže Grbić.
    Prema njegovim rečima, autobuski prevoznici spremni su da povuku i radikalnije poteze.
    - Sve se svodi na lokalnu samoupravu. Poslali smo pismo članu Gradskog veća zaduženom za saobraćaj Siniši Bubnjeviću da se postavi pravilna saobraćajna signalizacija koja bi divljim taksistima zabranila da se parkiraju, posebno na stajališta kod Dnevnika, Autobuske stanice i Pokrajinske bolnice. Ukoliko za pet dana gradske vlasti ne odgovore na naše zahteve, organizovaćemo proteste autobusima u vojvođanskim gradovima - najavio je Grbić.
    S druge strane, Bubnjević za 24 sata ističe da je Grad odlučan u borbi protiv divljih taksista.
    - Sva signalizacija koja treba da postoji na stajalištima je postavljena. Krajem prošle nedelje imali smo veću akciju u Novom Sadu u kojoj je zaplenjeno deset vozila, a u proteklim mesecima je oduzeto čak 75 automobila, što znači da naši potezi daju rezultate. Nije lako stati toj pojavi na put i Grad nema dovoljno sredstava i inspektora, ali se uzdamo i u novi zakon o saobraćaju, prema kojem će pojedinci možda dobiti i zatvorske kazne - kaže Bubnjević.

    Do Bačke Palanke jeftiniji od autobusa
    Linijski taksisti na pojedinim destinacijama mogu da zarade i po desetak hiljada dnevno, objašnjava Grbić. Uzmite, na primer, taksiste koji prevoze putnike za Bačku Palanku. Autobuska karta je oko 360, a oni voze putnike po ceni od 260 dinara. Ako to pomnožite sa četiri putnika u jednom pravcu, računica je vrlo jasna. Slične su cene i za Zrenjanin i za neke druge pravce, objašnjava Grbić.

    24sata
    Život nije, i nikada nije bio, pobeda sa 2:0 kod kuce protiv lidera lige, posle rucka u restoranu brze hrane.

  4. #4

    Odgovor: Taxi prevoz u Novom Sadu

    Strasno!
    Umesto da grad, porezni organi i policija zajedno sprovedu akciju, grad sam pokusava da postavi neke table...
    Sta vrede table ako policija opet nece delovati...
    To je ta dvojnost vlasti i nemoc lokalnih organa, ne samo na ovim poljima, vec prakticno svugde, od zastite okoline do privrednog i drugog kriminala...
    Gospodine, vase dete se plazi na mene!

  5. #5

    Odgovor: Taxi prevoz u Novom Sadu

    Ako mene kao ekonomistu,biznismena,menadzera pitate.
    Moj rodjak ajde necu da ga imenujem ima taksi prevoz od desetak vozila u Subotici,i kod njega je cena 25 dinara sto i nije puno kad ovi po Novom Sadu "deru" za 40 a budite uvereni da do kraja leta bice 50 dinara!
    Ja kad bi se intersovao za tu vrstu biznisa(mada za mene to nije unosno onoliko koliko bi ocekivao) vozio bi narod za 15 dinara ni manje ni vise!
    Imao bi u startu nekih 30-ak automobila i gradske i vangradske linije.
    Nisam siguran da bi mi se isplatilo ekonomski gledajuci jer:

    30 auta x 3(3 smene okvirno)=90 vozaca,pazite 90 vozaca,ajde neka bude 60 vozaca

    Ajde 60 vozaca neka imaju prosek plata 20 000+placen radni staz i ostalo nekih 15000 otpilike
    Na plate i ostalo ide = 2.100,000 din. EUR 22.100
    Plus ostale takse+popravke+i dodatke ne bi bilo isplatljivo raditi bez zarade mesecne od---->2.500.000 din.

    Ovo su grube procene i mislim da vlasnici ovih taksi prevoza a posebno u Novom Sadu zarade ako ne i 4 puta vise od ovoga.Tesko je to proceniti ali je sigurno da dobro zive i to veoma,veoma dobro

  6. #6

    Odgovor: Taxi prevoz u Novom Sadu

    Zar je skup start od 40 din i svaki naredni km 25 din?

    Da su takve cijene u Sarajevu...svi bi se taxijem vozikali, jer je start, prevedeno u din 70 din, a svaki naredni km 0.50 Eura. Ali kad se vozi 2-3 ljudi...ispada skoro pa džaba.
    Pa čemu onda osmeh što sam ja ničija
    kad je to, zapravo, najgore što može da ti se desi?

  7. #7

    Odgovor: Taxi prevoz u Novom Sadu

    Citat Sunflower kaže: Pogledaj poruku
    Zar je skup start od 40 din i svaki naredni km 25 din?

    Da su takve cijene u Sarajevu...svi bi se taxijem vozikali, jer je start, prevedeno u din 70 din, a svaki naredni km 0.50 Eura. Ali kad se vozi 2-3 ljudi...ispada skoro pa džaba.
    Neznam pravo da ti kazem ako sam 2 puta u zivotu seo u taksi mislim nije mi potreban.Ali ako je ta cena kod tebe onda je to tek dranje.Ova prica o taksi prevozu i mojih 15 dinara bilo bi to tamo pun pogodak.Da otvorim ja tamo taksi sluzbu i da vozim ma bile bi cene 0.25 Eura.
    I ako bi sigurno bio na udaru taksi mafije tamo nema veze konkurencija bi im pomrsila sve planove

  8. #8

    Odgovor: Taxi prevoz u Novom Sadu

    Koliko ja znam, taksisti u Subotici ne zive dobro, ogromna je ponuda...

    A zabranu linijskog prevoza putnika trebalo bi da donese skupstina grada koja ionako uredjuje pitanja vezano za trgovine i poslovanje.
    Gospodine, vase dete se plazi na mene!

  9. #9

    Odgovor: Taxi prevoz u Novom Sadu

    Citat biterlemon kaže: Pogledaj poruku
    Koliko ja znam, taksisti u Subotici ne zive dobro, ogromna je ponuda...

    A zabranu linijskog prevoza putnika trebalo bi da donese skupstina grada koja ionako uredjuje pitanja vezano za trgovine i poslovanje.
    Ne brinem se ja za rodju covek je arhitekta po zanimanju radi on i svoju profesiju.I mislim da mu i ne treba ta taksi sluzba bar mu moj cale to savetovao

  10. #10

    Odgovor: Taxi prevoz u Novom Sadu

    Citat Becar kaže: Pogledaj poruku
    Ova prica o taksi prevozu i mojih 15 dinara bilo bi to tamo pun pogodak.Da otvorim ja tamo taksi sluzbu i da vozim ma bile bi cene 0.25 Eura.
    I ako bi sigurno bio na udaru taksi mafije tamo nema veze konkurencija bi im pomrsila sve planove
    To što bi ti uradio, sjetilo se mnooogo ljudi i prije tebe. Bilo je pokušaja drastičnog smanjenja cijene i poražavanja konkurencije, ali nije dugo trajalo. Nisu taksisti naivci, na kraju krajeva, zeznut je to posao, i svakako neće trpjeti da im neko krade mušterije.
    Pa čemu onda osmeh što sam ja ničija
    kad je to, zapravo, najgore što može da ti se desi?

  11. #11

    Odgovor: Taxi prevoz u Novom Sadu

    E zato i kazem da mi taj posao nije u planu jer pre svega zbog tih lokalnih kriminalaca ne volim da sa njima ulazim u sukobe.I ako sam covek sa jakim policijskim vezama(nije bitno preko koga) ti poslovi gde su mulja i preti nisu za mene.Ja sam posten,vredan i svojim znanjem i umecem ostvarujem sve ovo sto imam

  12. #12

    Odgovor: Taxi prevoz u Novom Sadu

    Taksi voze i drogirani

    - Ako imaš automobil i volju za radom, možeš odmah da počneš, rečeno je novinaru Blica koji se telefonom javio na oglas Crvenog taksija, uz opasku da mu za to nisu potrebni ni ispit o poznavanju grada, niti uverenje lekara. Vlasnik Crvenog taksija je to odmah odbacio kao nemoguće, ali i sami taksisti nezvanično, kao i putnici, tvrde da su niski kriterijumi u većini udruženja doveli do toga da se za volanom pojedinih taksija nađu i jedva punoletni i neispavani vozači, pa i zavisnici od droge.

    U oglasu, Crveni taksi traži vozače koji bi se učlanili u ovo udruženje. Na pitanje novinara da li mu je potrebno uverenje da je psihofizički sposoban za rad u javnom prevozu, muškarac na telefonu je rekao da to nije neophodno i da na lekarski pregled može da ode čisto zbog sebe. Isti stav je imao i o ispitu poznavanja grada.

    - To ćeš da naučiš u hodu, dok budeš vozio. Pa, ni ja nisam poznavao Novi Sad kada sam počinjao - objasnio je on.
    Ova izjava iznenadila je vlasnika i direktora Crvenog taksija Miodraga Grandića. Nju je objasnio time da je njegov kolega verovatno bio u vožnji, pa nije imao vremena da daje detaljne informacije.
    - Da bi vozač mogao da sklopi ugovor o tehničkoj saradnji sa Crvenim taksijem, neophodno je da ima sve zakonom predviđene papire, što znači i taksi legitimaciju, registrovanu firmu i položen test o poznavanju grada - tvrdi Grandić.
    On je istakao i da je protiv vozača, na kojeg se mušterija žalila da ju je vozio pod uticajem narkotika, pokrenut disciplinski postupak.
    - Vozači nisu zaposleni u Crvenom taksiju, pa ne mogu da tražim od njih vanredne lekarske preglede - objasnio je Grandić.
    Rezultate poslovanja mimo zakona osetili su brojni Novosađani.
    - Sela sam pre neko veče u taksi za čijim volanom se nalazio mlađi, izuzetno mršav čovek. Od samog početka vožnje ponašao euforično, pričao mi nepovezane viceve, okretao se ka meni... Kada sam bolje pogledala, prepoznala sam narkomana iz mog kraja, koji je već godinama na heroinu. Na prvom semaforu sam mu bacila100 dinara i izletela - kaže Tamara Ž..
    Da sve više drogiranih taksista seda za volan, potvrđuje i Novosađanka Jovana M..
    - Bila sam šokirana kada su mi prijatelji rekli da su videli mog sina kako vozi taksi. On je poslednjih 12 godina na heroinu, svaki pokušaj lečenja je bio bezuspešan, jedva se brine o sebi, a kamoli da može da garantuje bezbednost putnika - otvoreno kaže ona.
    Među taksistima su i osobe koji čekaju na izdržavanje zatvorske kazne, kao i mlađi od 20 godina.
    - Odluka o taksi prevozu jasno govori ko sme da vozi taksi. Vozač mora da ima minimum pet godina staža, srednju stručnu spremu, položen test iz poznavanja grada i, naravno, lekarsko uverenje - kaže Siniša Bubnjević, član Gradskog veća, ističući da je na policiji i inspekciji da ukloni sa ulica sve taksiste koji ne poštuju ovu odluku. Do sada inspekcija je oduzela oko 80 taksija i stotine tablica i dozvola.

    Rade po 12 sati dnevno
    Učestali broj saobraćajnih nesreća u kojima učestvuju vozila Novusa uglavnom se objašnjava umorom vozača ovog udruženja, za koje se među taksistima priča da zbog veće zarade voze i po 12 sati bez prestanka.
    - Od tih famoznih osam sati rada dnevno, koje propisuje Zakon o saobraćaju, nema ništa dokle god su cene vožnje ovako niske. Svi novosadski taksisti voze 12 sati dnevno, jer jedino tako mogu da zarade - kaže Milan Predojević, direktor Novus taksija, ističući da svaki vozač može da napravi pauzu kad god to želi.


    Blic



  13. #13

    Odgovor: Taxi prevoz u Novom Sadu

    *Turkmenbashi
    Ziva istina i jos mnogo gore.
    Bivsi

  14. #14

    Odgovor: Taxi prevoz u Novom Sadu

    Citat valter kaže: Pogledaj poruku
    *Turkmenbashi
    Ziva istina i jos mnogo gore.
    Bivsi
    Verujem, konkretno u Pančevu je ista priča. A u NS sam imao prilike i da se uverim lično kakvi se tutubani voze taksi, ne samo da lik koji me je vozio nije znao da nađe adresu (već sam morao da mu sufliram) nego momak nije razlikovao kružni tok od autobuske okretnice



  15. #15

    Odgovor: Taxi prevoz u Novom Sadu

    Citat Turkmenbashi kaže: Pogledaj poruku
    Verujem, konkretno u Pančevu je ista priča. A u NS sam imao prilike i da se uverim lično kakvi se tutubani voze taksi, ne samo da lik koji me je vozio nije znao da nađe adresu (već sam morao da mu sufliram) nego momak nije razlikovao kružni tok od autobuske okretnice

    Stvarno je užas kakvi sve likovi voze Taxi zato se ja ne vozim sa svakim, navikla sam na jedno udruženje, i njih ne menjam
    Volim je od štala do neba, od blata do pšenice, toplu od ciganskih gudala i blagdanskih očenaša, vršidbenu i zadušničku, smeđu kao devojačke pletenice, tu zemlju čardaša, čaša i bezemljaša ...tu Vojvodinu bogomojačku, i bezbožničku, i ivnsku, belju od jaganjaca, crnju od paljevina, tu Vojvodinu svetonikoljsku, velikogospojinsku...

Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja

Slične teme

  1. Šta ne volite u Novom Sadu?
    Autor leptirić u forumu Novi Sad
    Odgovora: 24
    Poslednja poruka: 12.03.2015, 23:24
  2. GSP u Novom Sadu
    Autor Lady S u forumu Novi Sad
    Odgovora: 118
    Poslednja poruka: 29.01.2015, 19:40
  3. O Novom Sadu
    Autor Najgora u forumu Novi Sad
    Odgovora: 52
    Poslednja poruka: 03.05.2014, 20:30
  4. Studentski smeštaj u Novom Sadu
    Autor mikana u forumu Obrazovanje
    Odgovora: 0
    Poslednja poruka: 10.11.2009, 15:00
  5. Di-džej zvezde u Novom Sadu
    Autor silvia u forumu Spomenar
    Odgovora: 1
    Poslednja poruka: 23.11.2007, 12:30

Tagovi za ovu temu

Vaš status

  • Ne možete pokrenuti novu temu.
  • Ne možete poslati odgovor.
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoje poruke
  •