Ma vie en rose (1997)
My life in pink
Priča o malom Ludoviku, devojčici zarobljenoj u telu dečaka. Preporučujem
Gaa wiin daa-aangoshkigaazo ahaw enaabiyaan gaa-inaabid
Tokyo! LINK
Film iz 2008. god
Tri posebne i nezavisne price, radnja smestene u Tokyo-u. U pitanju je drama na japanskom, ali meni je drzao paznju. Prva prica mi je extra, druga onako, treca ok.
Ja gledala Apocalypto i smorio me film do bola jes' da priča i nije tako loša ali se meni sve nešto odužilo u pm...
I may not be perfect but I'm always me
Makili delim tvoje misljenje...Nije prica losa...ali brate mnogo dugacko...Dok sam gledala premotavala sam one scene gde se jure kroz sumu....i jos neke
Watchmen
Odlican film,zasnovan na veoma dobroj prici o Trecem svetskom ratu i navodnom nuklearnom napadu Rusije.
Mislila sam se da ce biti kao Betmen ali film je totalno nesto drugo i osvezavajuce bez obzira sto je adaptacija stripa,ukratko film govori o ljudskoj naravi i ljudima kakvi su uopste.
Poruku je izmenio Lilith_021, 03.07.2009 u 01:07 Razlog: slika i naslov
Cujo (1983)
Danas sam ga gledao po drugi put i mogu reci da je zanimljiv i da je vredelo pogledati ga pa ga preporucujem.
Naravno kao i obicno knjiga je ipak bolja, makar meni, od filma pa predlazem onima koji su gledali ili ce tek gledati film da procitaju i knjigu.
Girl, Interrupted (1999)
Jedan od boljih filmova Winona-e Ryder, koja ima nekoliko izuzetnih filmova, a isto se moze reci i za Angelina-u Jolie, koja bas i nema neke vredne filmove pa je ovaj izuzetak.
Rec je o filmu koji je snimljen po istinitoj prici a Vinona i Andjelina su maestralno odglumile svoje uloge.
10.5: Apocalypse (2006) (TV)
Obozavam ovakve filmove !
Danas sam ga gledao i ne mogu a da ne postavim jednu sliku/kadar iz ovog filma:
Uzivao sam gledajuci ovaj film. Dobra glumacka ekipa i odlicna rezija ucinili su da nam ovaj film u podpunosti docara sliku katastrofe i po mom misljenju ovaj film je dosta bolje od "Dan Posle sutra" ili "The Day After Tomorrow" (2004) koji je bio toliko na glasu a nije bio nista posebno vec samo komercijalno sr*nje.
http://www.covers-qualite.com/img-ja...d-MTIwMTY=.jpg
Evo i DVD omota u visokoj rezoluciji ako nekom zatreba.
Za 10.5 sam saznao na TV-u, cini mi se da su ga na FOX-u reklamirali, ali ce ga emitovati tek u nedelju i rekoh ma ko ce cekati nedelju odmah ja to skidam sa net-a
The Young Victoria (2009)
Izuzetan ali u pravom smislu te reci.
Ako ga niste gledali preporucujem da ga pogledate necete se pokajati
My Summer of Love (2004)
Romanticna drama koju je rezirao Pawel Pawlikowski i sve pohvale njemu kao reziser je odradio sjajan posao.
Danas sam gledao ovaj Britanski film iz '04-e i prijatno sam se iznenadio jer nisam ocekivao da ce biti dobar ali eto kao sto vec rekoh dobar je i vredan paznje.
Andjele i demone. Napokon ga dobila. Jako dobar film, preporucujem ga svima.
Everybody Wants to be a Cat
Station for Two (1982)
The Barber of Siberia (1998.)
Burnt by the Sun (1994)
Ovu su izuzetni filmovi koje je rezirao Nikita Mikhalkov, moji omiljeni od Mikalkova, i toplo ih preporucujem svima.
The Deadly Companions (1961)
Verujem da ne postoji covek koji nije gledao legendarne kaubojce "Dobar, Los i Zao, "Za Saku Dolara"... pa ako bas volite western ovo je jedan od boljih koje sam ja gledao
rezija: Sam Peckinpah
glavna uloga: Maureen O'Hara
Mislim da sam dovoljno kazao i jos samo da dodam da se ovaj film pre par godina mogao kupiti na DVD disku kod nas a prevod originalnog naziva je "Smrtonosna Drzuna".
Svima koji vole triler preporucio bih sledeci film istog rezisera:
The Osterman Weekend (1983)
Verujem da su ga mnogi vec gledali ali eto predlozih ako neko slucajno nije
Poruku je izmenio Charlie Harper, 05.07.2009 u 12:59
-Saw 1,2,3,4,5
-the grudge
-ice age
-revolver
-good will hunting
-shrek
-the bourne ultimatum..ili tako nesto
-the ring
-the number 23
-taxi
-Slumdog Millionaire
-WALL-E
-I AM LEGEND
-The Silence of the Lambs
- Snatch
- The Sixth Sense
- Requiem for a Dream
-gostship
- Green Street Hooligans
- The Curious Case of Benjamin Button
- Home Alone
- Eight Below
- titanic
- The Bucket List
- P.S. I Love You
- Eurotrip
- The Transporter
- Blow
- 50 First Dates
- Hannibal Lecter
- Ghost
.................................................. ......
Next - 2007
Madjionicar koji ima svoj show u Las Vegas- u poseduje posebni moc da predvidi buducnost. FBI trazi od njega da im pomogne u lociranju ukradene atomske bombe, koja moze biti iskoristena u teroristickom napadu.
Onako...nije los, ali nije ni nesto posebno.
Izbor aktera za glavne uloge nije mi bas OK. Nikolas Kejdz i Dzesika Bil su kao sever i jug...ne mozes poverovati da izmedju njih ima ljubavi....nije to to..
A Dzulien Mur mi je odlicna glumica, ali ovde igra sasvim prosecnu ulogu...
Sve u svemu dobro je sto traje samo 96 minuta
E da...ulogu igra i Sergej Trifunovic , mada vise puca nego sto prica.