Radomir Mihajlovic Tocak , rodjen je 1950. godine u Cacku. Tocak je mozda malo cudan nadimak, ali ni objasnjenje nije nista bolje. Naime, Radomir Mihajlovic za svoj nadimak i sam kaze: Moj otac je bio amater - pevac i on me je ucio muzici. Bio je po zanimanju kolar. Pravio je fijakere, stara zaprezna kola... Dakle, moj otac je imao istetoviran tocak na ruci i od silne moje brace (moj otac je imao jedanaestoro dece i svi smo mi bili njegovi tockovi) ja sam jedini istetovirao tocak kao porodicni simbol. I drustvo me je prozvalo Tocak.
Nakon sto je leta 1959. godine iscasio nogu u kuku, provodi pet godina po bolnicama, vezan za krevet i ... gitaru. Po izlasku iz bolnice, potpuno se posvetio muzici. Pocinje kao clan grupe Decaci sa Morave, da bi 1970. presao u Belgiju gdje radi klupske svirke. Negde krajem 1971. Tocak se vraca u Cacak i svira po kafanama i parkovima. U tom periodu upoznaje Zorana Milanovica iz Kragujevca i bubnjara Slobodana Stojanovica - Kepu koji su tada svirali u grupi Dzentri. Decembra iste godine njih trojica na relaciji Cacak - Kraljevo - Kragujevac oformljavaju grupu SMAK. Sa njima u to doba nastupaju pevac Slobodan Kominac i orguljas Misa Nikolic. Grupa SMAK svoje ime je dobila po dramskom kolazu koji je u to vreme bio postavljen u Kragujevcu. Doduse za naziv su govorili da je skracenica od "Samostalni muzicki ansambl Kragujevac".
Prve nastupe grupa SMAK je imala na raznoraznim igrankama gdje su svirali svetske rock hitove, ali i rasterivali publiku dugim improvizacijama. U periodu od nastanka grupe pa negdje do 1973. provode aktivno komponujuci, da bi Tocak na kraju od svega toga napravio serijal od 22 instrumentala, od "Biska 2" do "Biska 23", posvecena njegovom prijatelju iz Cacka - Biski. U tim kompozicijama grupa SMAK postavlja osnovu svoga zvuka - progresivni rock sa jazz elementima, mada neretko zalaze u Blues. Aprila 1973. godine SMAK sa domacinom gitarijade u Pozarevcu - grupom Dijamanti deli prvo mesto. U oktobru, nakon serije promenjenih pevaca, u grupu dolazi Boris Arandjelovic. Boris prolazi na audiciji i to tako sto je svojim visokim tenorom dobro otpevao pesmu Child in Time - grupe Deep Purple.
Prvi singl objavljuju marta 1974. godine. Prvi put im se pruza prilika da se predstave u Beogradu 10. novembra 1974. godine na rodjendanu emisije Vece uz radio. Nastupaju u domu sindikata sa Bijelim Dugmetom, POP ( Rock ) Masinom i drugim grupama, da bi nekoliko dana kasnije trijumfovali na samostalnom koncertu na Filoloskom fakultetu. Tada prvi put sa njima nastupa orguljas Lazar Ristovski iz Kraljeva, koji redovan clan postaje januara 1975. godine. Krajem januara 1975. godine SMAK svira sa madjarskom grupom Omega u domu sindikata, zatim u februaru nastupaju na rock veceri Opatijskog festivala i nakon toga u Zagrebu na smotri najboljih gitarista Kongres rock majstora , gdje Tocak na cudjenje mnogih ne biva izabran medju cetvoricu najboljih i to samo zato sto nije bio eskluzivac Jugotona.
Aprila 1975. dogadja se nesto nesvikadasnje na diskografskom trzistu, naime izlaze 2 ista singla u razlicitim izdavackim kucama. Stvar je u tome da su SUZY i RTV Ljubljana imale ugovore sa SMAK - om, te su pozurili da objave singl sa tada apsolutnim hitom, instrumentalnom kompzicijom pod nazivom "Ulazak u Harem". SMAK u maju krece na turneju sa Bjelim dugmetom i istocnonemackom grupom Phadys na svirke po Hrvatskoj i Bosni. Krajem maja nastupaju na festivalu BOOM u Zagrebu, a ubrzo nakon toga pristupaju snimanju debi albuma SMAK na kome se naslo 5 kompozicija.
U pocetku tekstove za SMAK pise iskljucivo Tocak, da bi u kasnijem periodu potrazili usluge Mirka Glisica iz Kragujevca koji ce sa njima saradjivati i na sledecim plocama. Album jos vise uzdize kult status grupe i gitariste Tocka sto potvdjuje uspjesna turneja i tronedeljni nastupi po Istocnoj Nemackoj. Aprila 1976. godine objavljuju maksi singl sa udarnim hitom "Satelit". Omot ploce je na otvaranje, a iz unutrasnjosti je iskakao mali satelit, tako da se jasno vidi namjera izdavacke kuce da napravi sto komercijalniji proizvod. U junu odlicno prolaze na BOOM festivalu u Beogradu. Tocak snima instrumentalni SOLO album, a u oktobru SMAK objavljuje singl sa pesmama "Ljudi nije fer" i "El Dumo" povodom koje se na TV-u emituje jednocasovni dokumentarac snimljen u NewYork-u.
Negde u to vreme Laza Ristovski prelazi u Bijelo Dugme, a novi clan grupe postaje klavijaturista Miki Petkovski iz Skoplja. U godisnjoj anketi citalaca Dzuboksa, grupa osvaja visoke pozicije. Na prolece godine 1977. grupa SMAK u Londonu snima jedan ambiciozan album pod nazivom "Crna Dama". Plocu otvara naslovna kompozicija u Hard Rock maniru, zatim za njom sledi balada "Stvar ljubavi", da bi se na istu nastavio komplikovani instrumental "Domaci zadatak" koji upucuju grupi Bijelo Dugme porukom "kada naucite svirati, javite se". Ploca se zavrsava pomalo etno orijentisanim kompozicijama "Daire" i "Plava pesma" u kojima gostuju gudaci Harmonium Quartet iz Londona.
Grupa nakon toga polazi na veliku turneju. Sviraju u prepunom Pioniru, nastupaju na Novosadskom BOOM festivalu, a album im dostize zlatni tiraz. Na osnovu te ploce potpisali su ugovor sa nemackom kucom Bellaphon, koja je za englesko trciste objavila album "Black lady" sa tekstvima na engleskom.
Godine 1978. Miki Pekovski odlazi u JNA i vise se ne vraca u grupu. Objavio je solo album "Ko Zna" na kome su ucestvovali clanovi grupa SMAK, Leb i Sol, Lazar Ristovski, Gordana Ivandic i perkusionista David Moss. Novi klavijaturista SMAK-a postaje Tibor Levai. U to vrijeme Tocku postaju problem tekstovi, kojima ostatak grupe nije zadovoljan, pa u losoj atmosferi na jesen 1978. godine snimaju LP "Stranice Naseg Vremena" koji pomalo podsjeca na progresivnu fazu Korni grupe. Poslije te ploce grupu napusta Tibor Levai, ali iz grupe krajem 1978. odlazi i Tocak. Kao povod za razlaz navelo se insistiranje Radomira Mihajlovica Tocka na njegovim tekstovima kao i da se na engleskoj verziji albuma "Stranice naseg vremena" nadju tekstovi Davida Mossa, sa cim se ostali clanovi grupe nisu slozili. Grupa u to vreme ima nekoliko nastupa sa Dadom Topicem i klavijaturistom Krisom Nikolsom ( ex. TIME ), a u kombinaciju ulazi gitarista Srdjan Miodragovic ( ex. Mirni Ljudi ).
Ipak pocetkom 1979. u grupu se vraca Tocak i sa sobom dovodi i Lazu Ristovskog koji razocaran losom prodjom ploce koju je snimio sa Ipetom Ivandicem kao i losim stanjem u Bijelom Dugmetu odlucuje da se vrati u SMAK. U to vreme sporazumno prekidaju ugovor sa firmom "Bellaphon", nezadovoljni njihovim propagandnim radom za evropska izdanja. Pocetkom 1980. godine grupa priprema plocu "Rock cirkus" na kojoj je trebalo da se ostvari kompromisno vidjenje svih clanova. U produkciji Dade Topica napravili su hard rock orijentisano delo, sa ociglednim komercijalnim pretenzijama. U to vreme punka i novog talasa SMAK je djelovao sasvim anahrono i oni juna 1981. godine odlucuju da prestanu sa radom. Na Kalemegdanu u Rockoteci drze oprostajni koncert pred oko 6000 vernih fanova i na istom izvode deo materijala sa tek snimljenog albuma "Zasto ne volim sneg". Ova ploca u pocetku zamisljena kao Tockov solo projekat na kraju je na insistiranje PGP RTB-a objavljena pod imenom SMAK. i zato na njoj ne pjeva Boris Arandjelovic, nego se umjesto njega pojavljuje Dado Topic. Album je atmosferom prilicno turoban jer ga je Tocak posvetio svome preminulom bratu.
Polovinom oktobra 1986. godine SMAK ponovo radi u staroj postavi i sa novim klavijaturistom Milanom Djurdjevicem. Nakon toga snimaju lose ocjenjen LP "Smak 86" i posle krace turneje opet prestaju sa radom. U okviru zajednickog koncerta "Legende YU rocka" odrzanog u Zagrebu 25. maja 1987. godine nastupaju Tocak, Lola Andrejevic i David Moss, pod imenom R.M. Tocak Band. Na duplom koncertnom albumu zabelezena je njihova pesma "Because". SMAK se treci put okuplja posle kragujevackog ponocnog koncerta u maju 1992. Klavijature opet svira Laza Ristovski. Bez preteranih ambicija sviraju 3 koncerta u Beogradu i nekoliko po Srbiji. U to vreme izlazi im kompilacija "Retrospektiva", kasetno izdanje ploce na engleskom "The Pages Of Our Time" i koncertna kaseta " odLIVEno ", sa junskih nastupa u Sava centru. Nakon toga grupa opet prestaje sa radom.
1993 Tocak snima muziku za film "Vizantijsko plavo" i tu uz svoje kompzicije snima i nekoliko narodnih motiva , medju kojima se nasao i " Zajdi, zajdi ". 1994. Tocak i Kepa opet obnavljaju grupu , ovaj put sa mladim snagama : drugi komplet bubnjeva svira Dejan Stojanovic, pevac je Dejan Najdanovic, basista Vlada Samardzic i gitarista Milan Milosavljevic. Ova postava snima CD "Bioskop FOX" koju je producirao Tocak. Godine 1996 RTV Slovenija objavljuje kompilacijski CD "The Best of Smak". U prolece 1997. Smak svira seriju koncerata u Sloveniji, a maja iste godine u kragujevackom bioskopu Sumadija odlucuju se za neobican experiment. Sviraju koncert bez publike i taj materijal objavljuju na duplom kompakt disku "Live Without Audience". Ploca nudi 22 teme iz svih faza karijere a novi basista je Sale Markovic.